Vrácení/výměna zboží/reklamace

  • V případě, že se vám produkt nelíbí nebo s ním nejste spokojeni, je možné ho bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14ti dnů a to zasláním poštou nebo jakýmkoliv jiným způsobem na naši adresu Vítězná 1022/16, Rohatec 696 01. Zboží musí být řádně zabaleno a opatřeno proti rozbití nebo jinému poškození. Zboží musí být nové, nepoužité, bez známek opotřebení. Do balíčku prosím vždy přiložte souhrn objednávky nebo fakturu a doplňte číslo vašeho bankovního účtu, kam chcete vrácenou částku poukázat. Poštovné hradí zákazník.
  • V případě našeho omylu (zaslali jsme Vám jiný produkt, než jste si objednali) nás prosím neprodleně kontaktujte. Bude Vám zaslán štítek na vrácení a balíček zanesete na kterékoliv výdejní místo PPL Parcel shop v ČR nebo výdejní místo v SK. Vrácení zásilek ze zahraničí budeme řešit individuálně.
  • V případě, že jste ihned po rozbalení shledali na produktu zjevné vady, neprodleně nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem, vadu vyfoťte a nastalý problém s Vámi vyřešíme individuálně poskytnutím slevy nebo vrácením produktu.

Všechny nastalé komplikace s Vámi budeme řešit, abychom dosáhli oboustranné spokojenosti.